truffe à l'italienne

Cumu a truffa negra di l'Himalaya differisce da a tartufa italiana

51SBibjDCpL. B.C

Descrizzione / Gustu
I tartufi neri asiatichi varienu in grandezza è forma secondu e cundizioni di crescita, ma sò generalmente chjuchi, cù una media di 2 à 5 centimetri di diametru, è anu un aspettu sbilanciatu, lopsided, globulare. I funghi neri-marroni sò tipicamente modellati da e petre in terra è anu una superficia rugosa, cuperta in parechji picculi bumps, bumps, è fissuri. Sottu à l'esternu ruvida, a carne hè spongiosa, nera è masticata, marmurata cù vini bianchi magre è sparse. I tartufi neri asiatichi anu una tessitura più elastica cà i tartufi neri europei è una colorazione ligeramente più scura, cù menu vini. I trufi neri asiatichi anu un aromu muschiatu debule è a carne hà un sapori suave, terri, lignu.

Stagioni / Disponibilità
I tartufi neri asiatichi sò dispunibili da a fini di u vaghjimu à a prima primavera.

I fatti attuali
I tartufi neri asiatichi sò parti di u genus Tuber è sò ancu cunnisciuti cum'è trufi neri chinesi, trufi neri di l'Himalaya è tartufi neri d'inguernu asiatichi, chì appartenenu à a famiglia Tuberaceae. Ci sò parechje spezie diverse di truffe chì si trovanu in u genus Tuber, è u nome di a trufa negra asiatica hè un descrittore generale utilizatu per discrìviri certi di sti spezie di tuberi cuglieri in Asia. Tuber indicum hè a spezia più diffusa di a tartufa negra d'Asia, documentata da l'anni 80, ma quandu i scientisti cuminciaru à studià e strutture moleculari di u fungo, anu scupertu chì ci era altre spezie strettamente ligati, cumprese Tuber himalayense è Tuber sinensis. I tartufi neri asiatichi sò stati crescenu in modu naturali per millaie d'anni, ma i tartufi ùn sò micca vistu cum'è una merce cummirciali finu à l'anni 1900. Duranti stu tempu, l'industria di u tartufiu europeu hà luttatu per seguità a dumanda, è l'imprese chinesi cuminciaru à esporà i tartufi neri asiatichi. à l'Auropa cum'è un sustitutu di i tartufi neri d'invernu europei. Un boom di truffe subitu prestu in tutta l'Asia, in particulare in Cina, è i picculi tartufi sò stati spediti rapidamente in Europa, facendu difficiuli per i guverni europei per regulà e tartufi. Cù una mancanza di regulazione, alcune cumpagnie anu cuminciatu à vende tartufi neri asiatichi sottu u raru nome di tartufa europea di Perigord à prezzi elevati, causendu una cuntruversia diffusa trà i cacciatori di tartufi in tutta l'Europa. I tartufi neri asiatichi sò assai simili in l'apparenza à i famosi tartufi neri europei, ma mancanu l'aroma è u sapori caratteristici. Les falsificateurs mélangent les truffes noires d'Asie avec les vraies truffes du Périgord pour compenser l'absence d'odeur, ce qui permet aux truffes noires d'Asie d'assorber l'odeur distinctive pour rendre les truffes presque indiscernables. Oghje, ci hè sempre una disputa accantu nantu à a qualità di i tartufi neri asiatichi paragunati à i tartufi europei, è i tartufi devenu esse acquistati da fonti reputable.

Valore nutrizionale
I tartufi neri asiatichi furniscenu vitamina C per rinfurzà u sistema immune, aumentanu a produzzione di collagene è riduce a inflamazioni. Truffe sò ancu una fonte di antioxidanti per prutege u corpu da i danni radicali liberi è cuntenenu quantità minori di zincu, ferru, magnesiu, calciu, fibra, manganese è fosforu. In a medicina tradiziunale chinesa, i tartufi neri sò stati usati medicinali per rinvià l'appetite, rejuvenate è detoxify organi, è equilibrà u corpu.

Applicazioni
I tartufi neri asiatichi sò megliu utilizati pocu in appiicazioni crude o ligeramente riscaldate, tipicamente rasate, grattugiate, in fiocchi, o tagliate sottili. U sapori lieve, muschiu, terrosu di i tartufi cumplementa i platti cù elementi ricchi è grassi, salsi di vinu o crema, olii è ingredienti neutri cum'è patate, risu è pasta. I tartufi anu da esse puliti prima di l'usu è spazzola o scrubbing a superficia hè cunsigliatu piuttostu cà di risciacquare sottu l'acqua, postu chì l'umidità pruvucarà u fungus à putreri. Una volta puliti, i tartufi neri asiatichi ponu esse macinati freschi cum'è un cundimentu finale nantu à pasta, carni arrusti, risotti, zuppe è ova. In Cina, i tartufi neri asiatichi sò diventati sempri più populari trà a classe alta, è i tartufi sò stati incorporati in sushi, zuppe, salsicce è gnocchi di truffe. I cuochi sò ancu infundendu tartufi neri asiatichi in cookies, liquori è mooncakes. In u mondu sanu, i tartufi neri asiatichi sò fatti in burro, infusi in olii è meli, o grati in salsi. I tartufi neri asiatichi s'appoghjanu bè cù carni cum'è agnellu, pollame, cervu è vacca, frutti di mare, foie gras, casgi cum'è capra, parmigianu, fontina, chevre è gouda, è erbe cum'è estragon, basilica è rucola. I tartufi neri asiatichi freschi si mantenenu finu à una settimana quandu imbottiti in una tovagliola di carta o un pannu assorbente di l'umidità è almacenati in un cuntainer sigillatu in u cassetto di u friddu. Hè impurtante di nutà chì a tartufa deve esse secca per a megliu qualità è u gustu. Se si guarda per più di un paru di ghjorni, rimpiazzà i tovaglioli di carta regularmente per evità l'accumulazione di umidità, postu chì u fungu liberarà naturalmente l'umidità durante u almacenamentu. Truffe nere asiatiche pò ancu esse imbulighjate in foil, pusatu in un saccu di congelatore, è congelate per 1-3 mesi.

Informazioni etniche/culturali
I tartufi neri asiatichi sò principarmenti colti in a pruvincia cinese di Yunnan. Stòricamente, i picculi tartufi neri ùn eranu micca manghjati da i paisani lucali è sò stati dati à i porchi cum'è alimentazione d'animali. À l'iniziu di l'anni 90, l'imprese di u tartufou sò ghjunti in Yunnan è cuminciaru à furnisce i tartufi neri asiatichi per l'esportazione in Europa per cumpete cù u crescente mercatu di tartufi di Périgord. Cume a dumanda di tartufi aumentava, i agricultori in Yunnan cuminciaru prestu à cugliera i tartufi da i boschi circundanti. I tartufi neri asiatichi crescenu in modu naturali à a basa di l'arburi è i raccolti originali di truffe eranu abbundanti in Yunnan, creendu una fonte rapida è efficiente di ingressu per e famiglie. L'agricultori in Yunnan anu cummentatu chì a cugliera di truffe hà radduppiatu i so ingressi annuali, è u prucessu ùn richiede pocu o nisun costu iniziale, cum'è e tartufi crescenu naturalmente senza assistenza umana. Malgradu l'affari prusperu per i paisani, à u cuntrariu di l'Europa induve a cugliera di u tartu hè strettamente regulata, a maiò parte di a cugliera di u tartu ùn hè micca regulata in Cina, chì risulta in una cugliera più diffusa. I cacciaturi di tartufi chinesi utilizanu razzi di denti è zappe per scavà circa un pede in a terra intornu à a basa di l'arburi per scopre i tartufi. Stu prucessu disrupts a cumpusizioni di u tarrenu chì circundanu l'arbureti è espone i radichi di l'arburu à l'aria, chì ponu dannà a cunnessione simbiotica trà i fungi è l'arbulu. Senza questa cunnessione, i novi tartufi cessanu di cultivà per e racolte future. I sperti temenu chì a cugliera eccessiva di u tartufi neri asiatichi da a Cina sta mettendu u paese per u fallimentu in u futuru, postu chì parechje fureste chì una volta cuntenenu tartufi sò oghji sterili è ùn pruducenu più funghi per via di a distruzzione di l'habitat. Parechje truffe nere asiatiche sò ancu coltu nantu à a terra statale, chì guidanu i cacciatori à scramble è cugliera i tartufi prima chì l'altri cacciatori ponu piglià i tartufi. Questu hà purtatu à un afflussu di truffe immature vendute in i mercati cù menu sapori è texture molle.

Geografia/Storia
I tartufi neri asiatichi anu cresciutu naturalmente vicinu è sottu à i pini è altri coniferi in tutta l'Asia da i tempi antichi. I tartufi di l'invernu ponu esse truvati in regioni di l'India, u Nepal, u Tibet, u Bhutan, a Cina è u Giappone, è i tartufi generalmente cumincianu à fruttu quandu i pianti ospiti sò almenu deci anni. I tartufi neri asiatichi ùn sò micca stati largamente colti finu à l'iniziu di l'anni 90, quandu l'agricultori anu cuminciatu à exportà i tartufi in Europa. Dapoi l'anni 90, a cugliera di a tartufa negra asiatica hà cuntinuatu à crescenu, aumentendu u numeru di cacciatori di truffe in tutta l'Asia. In Cina, i tartufi neri asiatichi sò principarmenti colti da e pruvince di Sichuan è Yunnan, cù Yunnan chì pruduce più di settanta per centu di i tartufi neri venduti in casa è internaziunale. I tartufi neri asiatichi si trovanu ancu in quantità più chjuche in e pruvince di Liaoning, Hebei è Heilongjiang, è e splutazioni selezionate cercanu di cultivà tartufi neri asiatichi per l'usu cummerciale. Oghje, i tartufi neri asiatichi sò spediti internaziunali in Europa è in l'America di u Nordu. I tartufi sò ancu usati in tuttu u paese è sò soprattuttu spediti à ristoranti high-end in cità più grande, cumprese Guangzhou è Shanghai.

Articuli simili