primi piatti cù tartufi truffleat

LuxurEat: l'eccellenza italiana in u mondu

Una carriera in banca privata prima di passà à una cucina italiana di qualità. Roberto Ugolini, dopu à 25 anni passati in Asia, torna in Roma cù un prughjettu pricisu : mette a disposizione di u mondu sanu l'eccellenza italiana cù un catalogu di pruposte gourmet innovative.

Ugolini, una marca sinonima di eccellenza in a gastronomia mundiale...

Made in Italy hè u nostru DNA. Hè ciò chì ci rende fieru in u mondu.

Roberto Ugolini

Aghju cuminciatu 14 anni fà impurtandu u Made in Italy in Asia, è quandu parlu di Made in Italy in u cuntestu di l'alimentu è di u vinu mi riferite à un'attività cuncentrata à a qualità, l'eccellenza, i valori è i sapori.

Per disgrazia quandu si va à l'estero, ci sò parechje persone chì parlanu d'esse talianu, ma a prufessiunalità hè un altru. L'esperienza asiatica hè stata carattarizata da mumenti di crescita è di grande satisfaczione, finu à l'arrivu di Covid, un mumentu chì inevitabbilmente interrompe sta tendenza è chì m'hà purtatu à "ripensà" l'Italia. U mo caratteru m'hà sempre purtatu à pensà chì l'episodi negativi servenu com'è stimulu per generà idee novi è, ancu in questu casu, hè accadutu cusì. Allora aghju cambiatu a mo perspettiva è criatu una marca chì u scopu hè di pensà, cuncepisce è pruduce in Italia per vende à l'esteru ancu grazia à a cullaburazione di i mo figlioli Giorgio è William, digià implicati è operanti in diversi mercati in u mondu. Si parla di una pruduzzione basata nantu à a raffinazione, à a riscoperta di sapori antichi, di i valori di i nostri alimenti è di e nostre urighjine, aghjunghjendu quellu toccu di creatività capace di dà più attrattiva à una materia prima chì hè digià di grande valore in sè stessu. . "Ugolini"Hè a nostra nova marca, un nome faciule d'utilizà, avà percepitu cum'è sinonimu di qualità per u cunsumadore è affidabilità per i nostri partenarii.

Tanti anni à l'estero, ma cù l'anima italiana sempre in primu pianu.

Sò cumplettamente d'accordu cù sta dichjarazione. Ùn hè micca surprisante, 25 anni d'esse alluntanatu da a mo cità ùn m'hà micca fattu perde u mo forte accentu rumanu. Sò assai fieru di u fattu chì ùn aghju mai permessu à u cunsumadore di fà mi scurdate di e mo origine o di cambià ciò chì era u cuncettu cummerciale. Sò rimasta talianu finu à u core, fieru di esse statu u primu à impurtà a "pinsa romana" in Asia, è ancu di avè fattu capisce à i mo clienti u significatu di a parolla "tartufa", una parolla chì sin'à tandu suggeria qualcosa cum'è patata. . Oghje ci sò 15 cumpagnie chì importanu truffe in Asia, ma per dà prestigiu à stu pruduttu è à a cumpagnia Urbanu, una delle eccellenze taliane, era il sottoscritto. È cun grande orgogliu.

Avà torna in Italia, cù chì prughjetti ?

Oghji sò menu ghjovanu chè 25 anni fà è mi intende di stà in u mo paese sfruttendu tutte e spirienzi acquisite in issi 25 anni di attività. Tutti i nostri prudutti sò oghji posti sottu una sola marca chjamata "LuxurEat", una radica chì dichjara chjaramente u scopu di rende i nostri eccellenze dispunibuli à u mondu sanu, prima di tutti i tartufi è caviar, ancu perchè micca tutti sapi chì l'Italia hè a seconda. u più grande pruduttore di caviar in u mondu. Un catalogu custituitu di pruposte gourmet chì mostra u nostru spiritu innovativu. Possu annunzià avà l'imminente uscita di prudutti innovativi, per esempiu l'oliu di caviar è u sali, una vera novità per u mondu gourmet, d'altronde, prudutti chì saranu certificati Slow Food è, infine, a prossima presentazione di un catalogu interamente. dedicatu à i prudutti kosher.

Roberto, cos'è il Made in Italy per te?

Hè u nostru DNA. Hè ciò chì ci rende fieru in u mondu. Un picculu paese chì hè percepitu cum'è grande à l'esteru. Spessu più à l'esteru chè in u nostru paese. U Made in Italy, soprattuttu in u settore di l'alimentu, hè l'innuvazione è u geniu, dui fattori chì trovanu a so espressione megliu in a ricerca cuntinua per trasfurmà prudutti digià eccellenti in prudutti ancu megliu.

Entrevista fatta per A rivista unica

Articuli simili